Besvarar på era frågor om vad jag kommer att skriva om här på bloggen.



Hejsan på er alla!
Glädjen är obeskrivlig att just du är tillbaka här hos mig igen!
I fall du är här för första gången, eller om du har besökt mig här tidigare, så vill jag bara passa på att önska dig och er alla andra varmt välkommna hem till mig och min sida!


I dagens inlägg så kommer jag att berätta om vad  jag kommer att skriva om här på min blogg. Om det är något som ni undrar över eller något annat som ni vill fråga mig om,
så är ni alltid välkomna att skriva till mig här nere i kommentarerna.
Jag kommer att svara er så fort som möjligt! Men nu kör vi!
Vaför har jag en blogg?
- Jo jag har min blogg här för att jag har gjort mycket saker i livet som jag känner att skriva om,
då det hjälper mig själv att dels må bättre rent allmänt, och dels att bearbeta vissa saker.
Sedan så blir jag starkare av att göra något, att driva mig själv att göra något som jag aldrig skulle få för mig att göra tidigare.
 
Sedan så kanske jag på något sätt kan "hjälpa" någon annan att finna sig själv och sina beteenden i det som jag skriver här, och på så sätt känna mer förståelse för allt negativt och farligt man gör mot sig själv. Att kanske finna förståelse och känslan av att man inte är ensam.
 
Sedan så handlar det mesta här på bloggen om mitt egna drog och alkoholmissbruk som började ganska så tidigt i mitt liv. jag kommer dela med mig med allt från enskilda händelser, till hur man resonerade kring allt man gjorde och hur man tänkte när man knarkade och söp som mest. 
Sedan så kommer jag försöka berätta så bra som möjligt över hur allt började, till alla tankar och känslor som jag hade och har, om hur allt gick från att vara en "vanlig" 14-15åring till ett desturktivt helvete, sedan försöka beskriva hur mycket man väl tog och drack per dag, till hur jag hamnade och hur det gick när jag låg med tvångsvård inne på psyk, hur jag gick från icke kriminell till att bli kriminell, sen allt gällande mitt psykiska lidande, till självmordstankar och tunga perioder med grova deprissioner och dödsångest, till överdoserna som varit omedvetna och medvetna som var dödliga, och en massa annat som omfattar ett liv som inte var helt.
 
Sedan så är mitt minne inte så bra från när jag var 15-25år gammal.
Anledningen för att mitt minne är ganska så luddigt och ganska så svart genom större delar från när jag var 15-25år, är för att det var då jag började dricka riktigt stora mängder alkohol samtidigt som jag även dagligen börajde ta större mängden droger.
men jag ska göra allt för att försöka få fram det "bästa" från mitt minne gällande hur allt var, hur allt gick till, och hur jag tänkte och fungerade.
 
Sedan så ska jag även få med delar av min familj och mina 2 systrar som jag både drack och tog väldigt mycket med. Sedan tiden som ensam och hemlös ska jag också försöka få med, samt hur dagarna såg ut just då. Sedan om alla "vänner" och folk som jag umgicks med som även drack stora mängde och som även tog väldigt mycket droger. Sedan alla som har varit  smått kriminella, till väldigt kriminella människor som jag har hängt med.
 
Så detta var ett litet inlägg där jag försöker besrkiva en liten del av allt som jag kommer att srkiva och dela här på min sida med alla er där ute som vill ta del av det. Sedan om det är någon som uppskattar att läsa det som jag skriver, så kan jag inte bli myucket gladare för det! Sedan så tycker vi alla olika så det finns nog mängder av personer som inte gillar det som jag har skrivit på min blogg hitintills, och det som jag kommer att skriva om framöverr. Vilket självklart är helt lugnt.
Men detta var allt för detta inlägget, men vi ses ju till nästa inlägg igen!
 
jag hoppas att vi ses igen, men tills dess så får ni ha det så underbart som bara går.
Mvh Emil!


Kommentera här: