Lite info om mig själv, vad bloggen kommer handla om, med mera!



Hejsan allesammans! Varmt välkommna till mig och min första blogg!
Jag är oerhört glad över er alla som läser detta inlägget. Jag hoppas att ni kommer att gilla det ni läser här hos mig idag och framöver. Jag ska försöka berätta lite kort varför just jag har valt att skaffa en blogg.
Så häng med så kör vi!

Detta är ett stort steg för mig att faktiskt sätta mig ner och skriva om mitt liv som det har varit och är. Jag gör detta för att kunna lära mig själv att gå vidare efter allt som jag gjort och varit med om, men även för att kanske kunna hjälpa någon annan vilsen själ där ute i den mörka värld som vi lever i idag. Om jag även kan lyckas få någon som har haft ett helt annat liv än mitt, att förstå och se livet från ett annat perspektiv och med en annan förståelse och kunskap om varför vissa gör som dom gör. Det är svårt att beskriva för mig om varför jag väljer att skriva om allt som jag kommer att göra.. Men jag känner mig starkare av det, och jag känner att jag kan inspirera andra att inte göra samma saker som mig, eller varje fall stanna upp och inse vissa saker innan det är för sent. Det önskade varje fall jag att jag hade gjort ibland.
Jag kände mig jävligt ensam och vilse på ett sätt som jag ska försöka beskriva här i bloggen bland alla 100tals eller kanske 1000tals kommande inlägg framöver. Jag vet inte hur många det blir, och jag tror inte någon kommer att gilla eller vilja läsa detta som jag kommer skriva här på min sida, men det gör inget då jag kommer vara glad och stolt över att jag lär mig att uttrycka mig själv på ett sätt som man kan känna är bra.  Jag har alltid haft problem med att stava och skriva, så det kommer nog se rörigt ut ibland i inläggen, men det ska jag träna bort och bli bättre på!
Men nog om allt detta just nu, jag kommer att göra allt i min värld för att detta ska bli så pass bra som möjligt. Ni får gärna kommentera framöver fall det är något som ni vill fråga eller nämna till mig, det hade gjort mig väldigt glad ifall någon berättar för mig om man skriver dåligt eller så.
Men oavsett så är jag jävligt taggad på detta, och det ska bli roligt att se om ett år hur långt man har kommit på vägen faktiskt. Det ska även bli roligt ifall det finns någon annan där ute som känner sig hjälpt av mig, eller som varje fall uppskattar mina inlägg. Jag måste säga det att bara 1 inlägg kan ta flera timmar för mig, då jag måste göra om massa meningar flera gånger tills dom blir rätt. Sedan så utseendet vill jag även vara nöjd med för egen del så man själv känner att det är en fin stil som man har valt! Men sedan så vill jag även att om jag nu får en läsare eller fler, så vill jag även göra mitt bästa för er varje gång så ni känner att jag även tänker och gör allt för er!

Stort tack till alla er som har läst detta inlägget! Jag hoppas att ni alla  tycker att detta låter spännande och intressant att fortsätta läsa. Jag hoppas att ni väljer att komma tillbaka igen till nästa inlägg!
 
Detta var allt för mitt första inlägg faktiskt!
Riktigt nöjd och stolt över detta. Nu är det bara att fortsätta för min del med skrivandet, och jag hoppas att ni vill fortsätta att besöka mig till nästa inlägg!
 
Tack så mycket för ni läste,
Mvh Emil.
 
 
 
 
 

Kommentera här: